سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند خردمند را براى ما بستاى فرمود : ] خردمند آن بود که هر چیزى را به جاى خود نهد . [ پس او را گفتند نادان را براى ما وصف کن ، گفت : ] وصف کردم . معنى آن این است که نادان آن بود که هر چیز را بدانجا که باید ننهد ، پس گویى ترک وصف ، او را وصف کردن است چه رفتارش مخالف خردمند بودن است . ] [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 14  بازدید دیروز: 2   کل بازدیدها: 18479
 
نشانی 12
 
ایشان در آن دنیا هم خط عوض نکرده اند
نویسنده: بصیر(شنبه 87/3/11 ساعت 3:22 صبح)

ایشان در آن دنیا هم خط عوض نکرده اند.

 

رویای صادقانه

نامه ای منتشر نشده از یادگار امام

آیة الله العظمی گلپابگانی(ره):

از ولایت غفلت نکنید...

اشاره:

متن زیر نامه ای است که یادگار گرانقدرامام (ره) پس ازارتحال حضرت آیة الله العظمی گلپایگانی(ره) خطاب به حضرت آیة الله صافی گلپایگانی مرقوم فرموده اند و حائز نکات جالب توجهی است.

 امام خمینی

                                                     بسم الله الرحمن الرحیم

حضـــور محتـرم جنـاب مستـطاب حجة الاسلام و المسلمیـن آیـة الله صـافـی دامت بـرکاتـه با عرض سلام و اظهـار ارادت نامـ? تسلیت جنابعالی را زیارت کردم. از ابراز همدردی آن حضرت بسیـار متشکـرم. خداونـد جنابـعالی را که ازاستوانه های علمی نظام اسلامیمان و انقلاب اسلامید محفوظ  بدارد. دیشب خواب آیة الله العظمی گلپایگانی را دیدم. در مسجد یا حسینیه بـودم. ایشـان وارد شدنـد. من فهمیـدم که ایشان فوت کرده اند. دویدم خدمتشان و پرسیـدم چـه کنـم در اینجـا تـا در آن دنیـا راحت بـاشم (چیـزی بدیـن مضمـون) دیدم ایشان گـرستند و گفتند از ولایت غفلت نکنید ولایت، ولایت، تعجب کردم که ایشان در آن دنیـا هم از سست شـدن ولایـت متأثـرنـد. باز دویـدم جلوی ایشـان (یعنـی وقت سئوال اول را کـردم فاصله ام تقریبـاً چهار پنـج متر بـود) خیلی به ایشان نزدیک شدم به من محبت کردند و از منبری که در آنجا بود بالا رفتند و باز گرستند و گفتند: دست از ولایت بر ندارید. اشک از محاسن  ایشان پائین می ریخت. من اصلاً از تعبیـر خواب آگاهی ندارم ولی معلوم است که برای ایشان بسیار خوب است. بقول امروزیها ایشـان در آن دنیا هم خط عوض نکرده اند. از قـول مـن خـدمت آقـای آقـا جواد و آقـای آقـا باقر و مخصوصـاً خدمت خانواد? آقـا سلام مخصوص ابلاغ دارید خداوند ما را در راه مستقیم الهی قراردهد.

                                                                    

                                                                      والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

                                                                                     احمدخمینی

                                                                             25محرم الحرام/1415



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
علامه طباطبائی(قدس سره)
زندگی امام به روایت امام
پاییز لاله ها
چرا انقلاب ایران به پیروزی رسید؟
دیدگاه امام(ره) در سیاست خارجی
به مردم بگویید دعا کنند تا خدا مرا بپذیرد
ایشان در آن دنیا هم خط عوض نکرده اند
حرکت با چراغ خاموش
مجلس هفتم خداحافظ
ولایت فقیه از دیدگاه روشنفکران برون مرزی
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
یاس کبود

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
نشانی 12
بصیر

|| لوگوی وبلاگ من ||
نشانی 12

|| لینک دوستان من ||
سعید
پارسی بلاگ

|| اوقات شرعی ||